Hoppsan...

... jag trodde att meningen med en blogg var att man fick vädra sina åsikter, ventilera utan att någon behöver bry sig nämnvärt..
För er som orkar- kolla gärna mitt föregående inlägg, bara för att konstatera att jag inte hängt ut någon vid namn. Kolla fortsättningsvis också kommentaren från den inte så högt stående individen med det makalöst osammanhängande, grammatiskt inkorrekta ordsvamlandet. Förstår hon ens själv innebörden av det hon skrivit? Jag antar att det för sådana som henne brukar låta bättre under den ( i detta fall meningslösa) processen från tanke till tal! Tänk om de också hade haft så mycket innanför pannbenet att de låtit det stanna vid tanken...
Faktum är att jag måste besitta en naturlig fallenhet för personbeskrivningar, då denna identifierat sig med vad som står skrivet, utan att jag avslöjat plats, namn eller andra närvarande personer med mer än första initial. 
Slutsatsen man kan dra av detta är att: försök aldrig framställa dig som intelligent, avslöjandet om motsatsen skiner igenom förr eller senare. Har man ingen högre IQ framstår man bara som än mer patetisk, vilket nu givetvis har blivit bokstavligt bevisat. Men inget ont som inte har något gott med sig: när idioter som hon försöker leka smarta, framstår sådana som jag som riktiga genier!!
Dessutom har ju denna ickestjärna bekräftat mer än önskvärt mycket av sin narcissistiska läggning och totala avsaknad av verklighetsuppfattning. Fantastiskt...

Dagen har varit perfekt!! Det har ju bjudits på gratis underhållning, så vad mer kan man önska??
Har hunnit en hel del, plågat mig igenom en barbackaritt med mycket lösgörande arbete i trav.. jag lär inte ta mig ur sängen imorgon!! Men det är det värt. Kombinerade min inköpstripp med en liten walk i sällskap med A.
Tvättat, grejat på gården med nödvändigt iordningplockande..
Som vanligt har jag också tillbringat mycket  tid i telefonen..
Nu ska jag bara dra en runda med snabeldraken, ta en nattpromenad med Bus och därefter somna gott...
kan man göra något annat efter en dag som denna?



Kommentarer
Postat av: Thessan

Puss på dig bruden!

2008-02-12 @ 09:40:48
Postat av: Amie

haha, nu fick jag mig ett gott skratt med, Har du hängt ut nån?? Läs denna bloggen o rulla ner lite, där snackar vi total uthägning med bild o allt, men så lever dom ju på stureplan i storastaden, vi bor ju bara i en by på en Ö.. *asg* http://blogg.stureplan.se/katrin

Puss på er alla...

2008-02-12 @ 10:15:37
Postat av: Amie

Glömde öven påpeka att i sin egen blogg har man full rätt o tycka/tänka/känna/ precis som man själv vill..

2008-02-12 @ 10:17:33
Postat av: Lisa

suck.....

2008-02-12 @ 14:11:13
Postat av: Syster Fia

Slänger på mej nunnedoket...kör en ave Maria x 2!Det här tog priset ;)Själv gillar jag att hänga ut folk...slipper man fundera på först bokstaven vem det är ..haha!=)Du vet på min alldeless egna sida :P
Kram på dej sis

2008-02-12 @ 16:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0