And all I need is me...

Jävlars vilken bra dag detta har varit! Har precis lämnat J. efter en toppendag med promenad/ridtur -J. och rymmarhunden gick, medans jag satt uppflugen på hästryggen, xxx antal cm över markytan. Fastnade i soffan över många koppar thé och en lång nostalgitripp i gamla ex, kk´s och fyllor väl blandat med diskussioner angående religon,droger, invandrarpolitik och 2:a världskriget. Käkade middag och fortsatte därefter med ännu flera anekdoter från svunna tider och ytterligare mängder med thé.

Tänker inte avsluta denna perfekta dag med att älta, beklaga mig eller vältra mig i självterapeutiska analyser.
Jag vill bara vara nöjd med att inte ha gjort något ansträngande på hela dagen!
Har dessutom lyckats AVBÖJA HELA TRE ARBETSPASS- ja, jag lyssnar faktiskt till min kropps prestandanivå för tillfället!! ( får väl känna mig stolt, trots att det tog emot rejält.)
Så nu ska jag glida ner i ett varmt ,avslappnade bad, därefter krypa i säng och förhoppningsvis landa mjukt i de snälla drömmarnas land inatt!!

And we´re all so strong when nothing´s wrong and
the world is at our feet,
but how small we are when our love is far away and
all I need is me..




                                                                                                                       
 


Kommentarer
Postat av: Thessan

Bra tjejen!! Glad jag blir att höra du lyssnar på dig själv och faktiskt mår BÄTTRE av det =))
Se till att bli riktigt frisk i din förkylning nu
med...och stressa ner så kommer resten..

LOVE

XOXOXO

2008-02-06 @ 11:26:22
Postat av: Syster Fia

Hoppas att du mår bättre nu :) Kram...

2008-02-07 @ 18:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0