Åldersnoja och utrensning...

Efter att inte ha gjort nästan någonting på hela dagen, förutom att rida, jobba ett kort pass och dricka thé med min blivande kombo, fick jag ett ryck frampå småtimmarna- flyttpackandet är i full gång! Paniken över att inte få avsluta den här hushistorien omedelbart håller på att driva mig till vansinne. Jag vill bara här ifrån! Men eftersom ingen annan tar hand om djuren innan 1:a maj, och hästen fortfarande sover inne om nätterna får jag vackert vänta. Men i ren tristess och rastlöshet har jag nu börjat packa ihop den del av mitt bohag som inte används!
Och med utrensningen kommer hela "jag ska börja mitt nya liv"- processen igång. Innan trettio fyllda ska jag vara tillbaka i samma shape som jag var för 8-9 år sedan. Har sagt det allt för länge nu, men det enda som krymper är tidsrymden. Blev duktigt peppad när jag insåg att jag har mängder av sköna klädesplagg som sitter allt annat än bra, och jag vägrar att skänka bort eller kasta dem. Dessutom måste jag loosa en del vikt och träna ordentligt tills jag ska uppfylla ännu ett mål vid den viktiga tidsgränsen... (åldersnoja?) Framför allt måste jag sätta mig ner, hitta inspirationen och vara kreativ för att uppfylla detta mål!

Imorgon blir det att fortsätta med packandet, rida och sysselsätta hund. Ta tag i alla tråkiga papper, planera och rensa behövs också läggas lite energi på. Har lyckats styra upp helgen med häst- och hundvakt.. så jag slipper köra hem i olagligt tillstånd på söndag morgon för att sköta om kusen. Behöver verkligen tömma hjärnan på all skit som kretsat under senaste tiden!!!

Kommentarer
Postat av: Shopping Bitch

Lycka till med flytten!

2008-02-28 @ 05:04:44
URL: http://www.metrobloggen.se/shoptilyoudrop
Postat av: Thessan

Du gullet...gör dig redo för en tur...den kanske kommer snabbare än du tror... ;)

Puss

2008-02-28 @ 10:37:36
Postat av: Amie

Du vet att jag kan det där med Hästar ifall det krisar nån gång.. *blink blink* O sen det här med vikten, nu när du ska bli stadsstjärna igen kanske vi skulle hugga i det tillsammans, Jag har ju köpt gymkort men hux flux så hittar jag inte dit... ( dom måste ha flyttat gymmet) O sen e det på autogiro så betala gör man iaf.. *s* Just nu e det jättesmaskens o äta allt gott... Nästa vecka funderar jag på GI på ALVAR denna gånd... *slår mig i pannan*
Du vet vart vi finns, Hund, Jag o barn rastas dagligen... *Puss o Kram*

2008-02-28 @ 19:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0