Åhh...

....hopplösa, hopplösa jag! Nu har tiden återigen sprungit iväg och landat långt efter midnatt. Har spenderat hela kvällen med att diskutera relationsteorier med min förhoppningsvis nya kollega M.
Gubben sussar gott efter en riktig toppendag där han bjudit på sitt allra bästa humör trots att frun är ute på vift. Lite irriterande dock att höra de lugna, avslappnade andetagen- jag vill ju också kunna sova nu. Allra helst med tanke på att jag måste ta mig upp om ett par timmar för att sköta om kräken där hemma... tung insikt..
Annars har det varit en lugn dag. Pratade med Y. under hunds kvällspromenad.
The Dog har fortfarande inte förstått att hon fattas alla egenskaper en jakthund är berikade med,
och gav sig ut på ännu en "springa-så-fort-jag-kan-efter-den-rörliga-pälstussen"-runda ikväll.Optimistisk som byrackan är, så kommer hon aldrig att förstå att de enda byten hon som lyckas fånga antingen redan är döda eller svårt sargade. Eller nej, endast döda eftersom hon blir rädd om det låter konstigt eller attackerar henne. Och ett skadat djur med dödsångest är ingen vidare "ljuv musik"-upplevelse, inte ens i hennes små luddiga vita.
Dags att knoppa, har tänkt att dra igång ett överraskningsstäd tills frun kommer hem imorgon. Lika bra att passa på när vi är två på plats. Ensam hinner man aldrig en ordentlig genomgång med tanke på alla pryttlar och pinaler som står uppstaplade överallt i detta hus! Måtte jag aldrig bli likadan!!


Kommentarer
Postat av: Thessan

Massa kärlek o pussar o kramar

Happy Valentine

2008-02-14 @ 08:21:49
Postat av: Nina

Lööööve u extra mycket denna alla hjärtansdag...shit tycker inte du gör annat än att städar...du e så överflitig i bland, eller rätt ofta kanske e bättre.

2008-02-14 @ 20:31:24
Postat av: Diana

Hallo, blev tipsad att kika in här o kolla :) Hörde att J fick rädda dig förut.. hehe.. Trevlig alla

2008-02-14 @ 21:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0