Jag TÄNKER flytta...

... jag VILL INTE bo kvar i kollektivet, men VART ska jag ta vägen? Vart VILL jag bo? Hus igen? Egen lägenhet? I VILKEN ände ska jag börja leta? MEN, jag TÄNKER fan i mig flytta!!!!





























Dessa tankar hann nog segla runt miljontalsgånger i min hjärna medans folk sprang ut och in i kollektivet, dundrade i trappan, tjattrade, ringde på dörrklockan, återigen sprang in och ut genom dörren och dundrade upp och ner för  trappan.... Jag var såå nära att starta upp datorn, leta upp vilken mäklare som helst, var som helst i landet. Bara för att komma bort från detta på stört! För det finns inget värre än när man bör/ska/måste sova och det inte går...
Jag var så nära... och så gick den där förbannade dörrklockan i sta´och börja´ leva jävel. Jag var i ögonblicket innan man är precis på gränsen till att somna.. Så där nära att man inte vet om man är död eller levande, man upplever att man nästan flyter iväg... där var jag, och blev ganska brutalt tillbakaryckt. Fuck it!! Gav upp efter en halvtimmes vridande och vändande i sängen. Insåg att det inte är någon idé att ligga kvar... Nu förbannar jag läget ännu mer. Klockan är snart 2, jag är så dödens trött, har alla problem i världen att hålla ögonen öppna. Och ja.. jag har hela 5 timmar kvar tills jag får gå hem och sova!









Men NEJ!
Jag SKA inte flytta ifrån kollektivet. Får väl försöka komma på någon fungerande lösning på problemet istället!!
Typ bo permanent i kollektiv nr. 2 kanske??

5 timmar kvar... Jag kommer att dööööööööö!

Kommentarer
Postat av: Therese

usch vad jobbigt. Men du, sätt upp lappar att du sover överallt då? De borde ju respektera att du måste sova. Lika mkt som du inte härjar på nätterna när de sover & ska upp tidigt & jobba. Eller kanske ska prova att göra det så dem förstår ;) Fast det kanske är besökare bara som stör, montera ner ringklockan & sätt en grind nedandör trappan. Låst alltså. Kram!

2008-12-18 @ 07:06:15
URL: http://.sparklingpearls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0