Julfirande med rökig smak...

Om man bortser från att min käre far höll på att rökförgifta hela familjen och att min trötthet höll på att resultera i en dikesfärd så var julen riktigt mysig. Började dagen med att chocka min stackars mage med en alldeles för tungsmält jullunch efter 3 timmars sömn och däckade dessutom en kvart in i Kalle Anka- å jag som äntligen skulle få se hela programmet för en gång skull! Men jag har bara mig själv att skylla... Snabbvisit hos farfar, lämnade chokladen i fastrarnas tomma hus och levererade mammas julklappar på jobbet. Efter min välbehövliga powernap var det dags att jobba igen. En lugn kväll med Göta Kanal 2 och Tomten är far till alla barnen... 
Juldagen började med att jag vaknade 4.20. Kunde inte somna om. Typiskt.
Vid 9 var det födelsedagsfrulle med L och familjen, därefter en théstund med min akrobatiska farfar. Hahaha...
Nu har jag äntligen landat i kollektivet. Ska ta och städa lite, för stökigt hinner det konstigt nog att bli trots den lilla tid jag spenderar här hemma...

De har varit bögar hela tiden... PÅ JULAFTON. Mmmm Susanne Reuter- jag bara avgudar henne..

Kommentarer
Postat av: Madde

DÖ FÖR HELVETE TOMTE JÄVLEL!!! Haha....

2008-12-25 @ 14:57:29
Postat av: Thess

Nu såå..inte såååå långt kvar...hehe

Kommer bli GALET skoj att få äga dig en helg =))))

PUSS LOVE U!!!!!!!!! ♥♥♥

2008-12-27 @ 10:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0