Nice life...

Veckan har bestått av jobb och möten. Tacos och utgång med M, N, J & Y i onsdags. Jag körde. Tur var väl det. Fick lite hemlängtan, åkte hem till kollektivet, vände i dörr´n och hamnade hos M. Inte en lugn stund, fast det var ju inte oväntat. Men när "Take on me" skallade mellan väggarna i bästa falsett vid 04.45, började jag allvarligt fundera på om mitt liv ska vara så här.. även B i andra luren ifrågasatte vad jag umgås med för folk. Haha.

Lite shopping med Y och J har också hnnits med. Jag är snart färdig med julklapparna. Jag är sååå bra!
Kompade lite i lördags natt. Fortfarande inte helt pigg. Avslaget kalas på våran balkong när hund och jag kom hem. Fick styra upp hemfärden för M och N. Och blev kvar där. Somnade för sent som vanligt.

Nu ska jag snart ta en dusch, hämta tvätten, handla och sen vidare på en fika hos T- äntligen! Såååå länge sen. Jag har sagt det förrut, men kan inte påpeka det ofta nog: jag är för bedrövlig när det gäller att träffa mina vänner oftare än en gång i halvåret!

Sen är det jobb som gäller två veckor framåt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0