Knaskväll med bra slut...

Kaiko tillvaro för tillfället..
Hela vänstra sidan jävlas, så just nu stinker jag Voltaren och är obehagligt dimmig på Panocod.. Om detta tycker jag inte!  Och så regnar det konstant.. Humöret är verkligen tiptop!
Imorgon ska jag dessutom introduceras på ännu en arbetsplats- jävla fin timing som vanligt..

Gårdagen var påfrestande..
Blev ledig från Pubben eftersom folket i trakten verkar ha emigrerat och det var noll rörelse på byn. 
Följde med kusin/kombo B som moraliskt stöd och sällskap för att hämta folk på Lammet och Grisen. 

Kvällen var helt knas med ledsen kombo, lååång diskussion, molande värk och allmänt taskig stämning.
Men natten/morgonen avslutades perfekt med ett samtal från M. Sov tack vare detta gott de resterande 105 minuterna som återstod innan det var dags att börja jobba igen..  Fan så hopplös man är, men det var ju utan minsta tvivel värt det!

Nu blir det film och läge liggande i hopp om en fysisk förbättring tills imorgon..


Kommentarer
Postat av: Thessan

HEEEEYYYY I'M BAAAAAACK!!! =))



Läst lite nu... Me totally lööööve allt du skriver.. Jag lovar att vara bättre nu i fortsättningen igen o läsa o lämna spär att jag vart hära..



Puss baby ♥

2008-08-18 @ 09:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0