"Peplexer" och trehjulingar...

Vaknade igår efter alldeles för få timmars sömn. Min hyresvärd C gjorde entré på förmiddagen. Stökade på gården typ hela dagen och jag, numera husmor (haha), servade med mat och fika.. 

Kvällen spenderades i J sällskap. Lämnade Borgholm för Kalmar, höll på att köra över en polis vid Svinö- mitt hjärta stannade. Han hade ju inga "peplexer" på sig och miss i nassen var det. Som synes var det inte bara blodpumpens funktion som hackade, även talcentrat hamnade i chocktillstånd. Hann nästan ända fram till O´Leary´s, så var det dags för relationsakuten att rycka ut. Lyckades fiska upp U efter lite krångel. Packade in honom i bilen och tog med  honom ut. Träffade en f.d kollega som öste ur sig snälla ord- jag gillar! Men flickvännen gillade inte. Hehe..
För övrigt var det ingen bra kväll- konstigt folk, lustig stämning och småknott överallt. Drog en repa runt Select på vägen hem, hittade där en trehjulingscyklande mjölkpaketskastande Rällanörd som lätt hade platsat i 100 höjdare! Jag är så imponerad över hans förmåga att köra på två hjul.. är det inte vad alla normalfuntade cyklister lyckas med dagligen? Hmm, undrar om jag har missat något här...Hur som helst var han helt klart kvällens höjdpunkt!!  Åkte därefter tillbaka till ön, J försökte ragga efterskiva vilket inte gick alls, men som däremot resulterade i att vi hämtade N & T vid hotellet. Klockrent! Hahaha...
Släppte av J & T, åkte sedan vidare. Lite terapithé och nattmackor blev det hemma innan vi somnade.. 

Kommentarer
Postat av: Thess

VIlken sköning du e ♥

2008-04-07 @ 11:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0