Impulsiv flytt...

Började måndagen med att komma till jobbet- fel dag bara.. Åkte hem och somnade om efter att ha fodrat mina rymlingar. Hälsade på E i Kalleguta, käkade lite och åkte sedan vidare till pappa för att hämta lastbilen. Kom nämligen under bilfärden från Kroken på att tisdagen var en alldeles förträffligt bra dag att flytta på. Sagt och gjort.. ringde min kusin B, kollade så att det funkade med J och att bilen var ledig.. Red en sväng efter besöket i Arbelunda och började därefter att montera ner möbler och fylla kapellet (på bilen). Var väl hyfsat färdig runt 2-tiden. Fan vad grejer jag har! Optimist som jag är inbillade jag mig att ALLT skulle få plats och att jag bara skulle behöva köra en runda.. ELLER HUR!! Två resor senare, med en hel del kvar i huset var jag tvungen att släppa iväg kusin till arbetet igen. Men alla stora saker är i allafall förflyttade, resten kommer jag att kunna ta med i gröna faran..
Själva kånkandet av mitt bohag tog däremot ingen tid alls, mest tack vare de vänliga själar som hjälpte till!!

Natten blev längre än beräknat, men jag vägrar att klättra över banankartonger och snubbla över alla pappkassar. Gav upp runt 00.30, hade då lyckats få lite struktur i röran- golvet syntes åtminstone.

Morgonen inleddes med att ta en runda på alvaret med Bessy, köpa frukost och fixa plugg.. Vad jag sedan sysselsatt mig med behöver jag väl knappast påpeka??


Kommentarer
Postat av: Thess

Som du grejar o står i... Ge mig lite energi gumman nu när jag e sjuk behöver jag den...
Puss♥

2008-04-11 @ 09:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0