Henrik Schyffert och orgasmer..

... finns det något bättre sätt att avsluta en för övrigt ganska kass dag på?

Jobbade till 16 idag, lämnade jobbet duktigt förbannad och tyvärr var det mina stackars vänner T och H som fick höra den svadan med mindre väl valda ord.. sorry!
Käkade middag med J efter att ha fixat stallet på hemvägen, mumsigt.. Kan nog vänja mig vid att inte behöva äta ensam- lätt! Planerade att tanka bilen full och bara okynnighetsåka någonstans.. Den trippen blev så lång som till Kolstad för att hämta min sprit hos T.. fast jag fick inte betala något för den- sen födelsedagspresent!
Därefter blev det drinkar och Glenn Killing i manegen... Bra avslut på denna energikrävande jävla dag! Tänker definitivt sätta mig på tvären och toktjura, sen ska jag bönfalla min chef att hitta någon annan till hösten när anställningstiden går ut.. Jag ska bara ha bort denna självupptagna och falska slyna från min arbetsplats, om jag så ska jobba 200% eller dör på kuppen så ska fanskapet väck!!!

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0