Fasligt farande...

Jaha nu är det som vanligt, ett par dagar har förflutit sen jag hade möjlighet att ta mig in på bloggen, och nu är minnet nästintill nollställt..

Har precis suttit i möte med ena personalgruppen, lagom inspirerande måste jag säga. Fick ialla fall igenom förslaget att sätta ihop ett nytt schema.. Jag är nöjd!!

Föregående dagar har jag väl egentligen inte gjort så mycket. I lördags blev det en tur till Borgholm, förfest och sedan Tre Drag på Harry´s. Kunde lika gärna varit utan den utgången!
Vaknade vid 4 på morgonen och kände att det var något jag glömt, efter en kvart kom jag fram till att det var dags att dra fram klockan till sommartid..

.. och tur var väl det eftersom jag annars hade försovit mig till passet i Kroken på söndagen.
Mamma kom förbi på eftermiddagen och fikade, sedan var det bara att åka vidare till nästa jobb.

Igår hämtade jag Bessy som bott in sig i nya hemmet över helgen, käkade frulle med J och uträttade lite ärenden.
Vidare till faster och kusin B på fika och därefter blev det en "sväng" till systra mi. Eller ja, mer sanningsenligt är väl att vi pimplade thé och hade ett långt deeptalk på sex timmar!  Åkte hem vid 21.30 för att stöka med tvätt och bruka lite ordning i sovrumskaoset!!

Och idag väckte min chef mig bara för att meddela att jag skulle stanna hemma från jobbet.
Jag gillar min boss skarpt!
Nu ska jag sätta mig med schemana, packa klart huset då min tanke är att flytten ska genomföras i början på nästa vecka- äntligen!! Så nu bara hoppas jag på att mina motstridiga vädergudar för en gångs skull är lite välvilliga mot mig!!

I morgon är planen att jag ska försöka få ner några kartonger till lägenheten, kanske oxå ett besök på IKEA kan hinnas med! Sedan ska jag hämta hö till Jorrit på norra Öland vid 16.30, då måste jag ha hunnit över till rätt sida av bron igen! Nu är det hög tid att ta tag i schemat, har lovat att maila dem redan ikväll!

Ja, har man inte jobb- så skaffar man sig! 


Kommentarer
Postat av: Thess

Puss♥

2008-04-02 @ 09:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0