Ett riktigt brev med frimärke.. (all for you, sister =) )

Ok, om gårdagen var fin så var dagen way much better! Vad mer kan man önska än värme, sol och fågelkvitter? JO FAKTISKT- när de små asen gör det enda de är bra på så kan även jag låta bli att känna hat emot dem!
Snikade till mig en långpromenix under arbetstid- fy på mig! Men det vore ju direkt galet att låta en dag som denna gå till spillo!

Fotbollsträning med M. Ärligt talat så är min lillasyster det lataste jag sett sen indiern på jobbet förra sommaren! Och det är ingen dålig prestation kan jag garantera!  90% av träningstiden utnämnde hon sig själv till målvakt. Jag är nästan helt övertygad om att hon egentligen inte alls gillar att försöka fånga bollar, utan bara såg sin totala chans att slippa springa..
Fick lite kvalitetstid med minstingsyrran medans träningen pågick.

Hon fällde den mest klockrena kommentaren angående min Fluffy White;
"Jenny, din hund äj dum på jiktigt"...
Men vilken annan slutsats kan man dra när hundskrället placerar sig frivilligt under min gunga, "flyttar" sig på mitt kommando, genom att lyfta rumpluddet, snurra ett varv för att sedan återigen lägga sig- under gungan?

Fick sällskap hem av L som ska invadera min soffa inatt igen.. Har på den stunden hon varit här redan lyckats förstöra en Kentlåt samt göra henne tokgenerad genom att framföra min bil i äkta pensionärsmanér genom hela Borgholm.. Hehe..
Därefter fick sig Hitchpojken en släng av den överbeskyddande systerns fasoner.. Haha, hon kommer få leva singel så länge jag fortfarande är kapabel till att öppna käften...

Nu är det dags för Mean machine, och sedan- efterlängtad sömn!
Bara 8 dagar kvar av totalt ansvar för kusen. Tror jag ska fira min frihet med en kväll fylld av hårdrock och mjölkdrinkar- valborgskalas med andra ord!! 


Kommentarer
Postat av: Susanne Persson

Hej Jenny! Hur är läget? Du undrar säkert vem jag är men jag känner dig.......... Jobbade hos far din 97-2001. Du kan väl maila mig om du vill
MVH Susanne [email protected]

2008-05-15 @ 11:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0