Dreadsklipp och mitt-i-natten-tripper...

Det blev en heldag ute igår.. Supernice väder och jag hann massor av allt det som står listat. Satte mig på sadelkammartrappan och putsade nästan allt läder, skrubbade rent Jorrits badkar, red en sväng och klippte den andra fårskallen. Satan i gatan så mycket ull det hinner att bli på två år. Stackars sate, det måste ha varit duktigt varmt att släpa runt på all den pälsen. Och till skillnad mot den andra tackan verkade den här njuta av friseringen. Och så mycket kan jag säga- jag kommer aldrig dejta någon med dreads, för fy fasen vad det döljer sig konstiga grejer i tovorna!! Nåväl, detta projekt avbröt jag vid 24-tiden då handlederna krampade och jag knappt kunde räta ut ryggen längre. Pratade lite med N som var på väg till sin gaddare för att bygga på sin tattoo. Riktigt bra blev den!
Och på tal om tatueringar... jag skulle ju befunnit mig på kryssning med grabbarna NU.. Hade ju tänkt insupa inspiration till nästa objekt, men så bidde det inte. Istället blev det en "mitt-i-natten"-tripp till kombon och hennes grabbar. Hon är så klockren! Givetvis blev det en sen kopp thé i hennes(/ vårat kök, hihi). Skulle åkt hem, men det blev att sova lite sked med hennes andra inneboende istället, me like- att sova sked alltså!  

Nu är klockan strax 9, djuren är fodrade och Jorrit utsläppt.. Dags att sova en stund så jag orkar med resterande del av dagen. Och finns det en gud, så snälla gör så att C och kidsen kommer en annan dag så jag får sova länge och ostört?? Jag behöver faktiskt det innan jag börjar styra igen...

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

vi vill väl alla sova länge och ostört :P

2008-04-05 @ 09:09:31
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0